Foto: twee Colonials in het project Hampton Court bij Leeuwarden

vrijdag 26 maart 2010

Een relaxed huis



Deze foto heb ik ooit op een website gevonden van het Amerikaanse bouwbedrijf Chadsworth Homes in Maryland. Ik vond nu maar een paar huizen op hun site en die spreken mij minder aan. Maar deze foto heb ik bewaard, omdat het huis een snaar raakt. Ik vind het een mooi huis, met relaxte lijnen. Let wel, het is de achtergevel van het huis. De voorgevel is heel druk, met allerlei schuine daken, dus die laat ik niet zien. Het heeft iets van een zomerhuis. Een sterke hoofdvorm met die dwarskap en dan rechts een veranda met afdak gesteund door (wel erg dikke) kolommen. De aparte kleur draagt ook bij aan de sfeer, hij combineert goed met het wit van de kozijnen die mooie accenten vormen in het totaal.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten